ευλυγισία

ευλυγισία

ευλυγισίαευλυγισία. Για να δείτε super αποτελέσματα στο κορμί σας θα πρέπει να ακολουθήσετε διαφορετικές μεθόδους εκγύμνασης. Καλό το TRX, το kick-boxing, τα προγράμματα για πόδια-κοιλιά, η Zumba για κάψιμο λίπους, αλλά μην ξεχνάτε ότι το Vipr είναι το καλύτερο οργανο με το καλύτερο αποτέλεσμα.
Η ευλυγισία αποτελεί μία συνιστώσα της σχετιζόμενης με την υγεία ευρωστίας. Η διάταση αποτελεί την κύρια τεχνική που χρησιμοποιείται για την βελτίωση της ευλυγισίας του ατόμου.

Οι μονάδες μεγάλων μυών-τενόντων είναι σημαντικοί για την ευλυγισία
Το εύρος κίνησης μιας άρθρωσης καθορίζει την ευλυγισία του ατόμου. Η ύπαρξη μυών και τενόντων μεγάλου μήκους επιτρέπει μεγαλύτερο εύρος κίνησης των αρθρώσεων, γεγονός σημαντικό για την καλή ευλυγισία. Οι μύες μαζί με τους τένοντες αναφέρονται ως μυοτενόντιες μονάδες. Όταν διατείνεται κάποιος μυς ασκείται επίσης διάταση σ’ ένα τένοντα και αντι¬στρόφως. Γενικά, θα ήταν σωστό να αναφερθούμε στη διάταση της μυοτενόντιας μονάδας παρά στον μυ μόνο του. Ωστόσο, για ευκολία στην κατανόηση της διάτασης των μυών και όχι της μυοτενόντιας μονάδας θα χρησιμοποιηθεί ο όρος διάταση.
Δεν είναι γνωστό πόση θα πρέπει να εμφανίζει ένα άτομο σε μια άρθρωση. Υπάρχουν κάποια στοιχεία που περιγράφουν την απόδοση εκατοντάδων ατόμων κάθε ηλικίας, και των δύο φύλων, και σε διαφορετικά στάδια της ζωής τους. Υπάρχουν όμως ελάχιστες επιστημονικές αποδείξεις που να στηρίζουν το γεγονός ότι ένα άτομο που μπορεί να εκταθεί 5 cm πέρα από τα δάκτυλα των ποδιών του σε μια καθιστή δοκιμασία διάτασης είναι λιγότερο εύρωστο από ένα άτομο που μπορεί να εκταθεί 32 cm πέρα από τα δάχτυλα των ποδιών του. Οι προδιαγραφές που παρουσιάζονται στις Δοκιμασίες Ευλυγισίας βασίζονται στα καλύτερα στοιχεία που είναι διαθέσιμα.

[psp_full id=all show_business=true show_address=true show_contact=true show_opening_hours=false show_payment=false show_gmap=true]