Warning: DOMDocument::loadXML(): Start tag expected, '<' not found in Entity, line: 1 in /home/vipr/public_html/wp-content/plugins/premium-seo-pack/modules/title_meta_format/init.social.php on line 475

Ποτέ μετά την γυμναστική

Ποτέ μετά την γυμναστική

Ποτέ μετά την γυμναστική.

Υπάρχουν ορισμένα τρόφιμα που δεν πρέπει να τρώτε ποτέ μετά την γυμναστική. Το φαγητό πριν και μετά τη γυμναστική σας είναι κατι που απαιτεί μεγαλο προγραμματισμο.
Κατά τη διάρκεια της γυμναστικής, ο οργανισμός χρησιμοποιεί όλο το γλυκογόνο στους μυς. Το γλυκογόνο είναι το καύσιμο που παράγεται στο σώμα μετά την κατανάλωση υδατανθράκων και προσφέρει ενέργεια. Μετά την γυμναστική όχι μόνο τα επίπεδα γλυκογόνου είναι χαμηλά, αλλά και οι μυες είναι κατεστραμμένοι.
Λίγη προσοχή στη διατροφή σας μπορεί να σας βοηθήσει να ανακτήσετε την ενέργειά σας.

Το κόκκινο κρέας είναι ένα από τα δυσκολότερα φαγητά στη χώνεψη, γεγονός που το βάζει δικαίως στην κορυφή της λίστας των τροφίμων που δεν πρέπει να καταναλώνετε μετά την γυμναστική. Ποτέ μετά την γυμναστική

Τα αυγά είναι μια υγιεινή επιλογή, 1 αυγό και 2 ασπράδια είναι μια εξαιρετική πηγή πρωτεΐνης και υγιεινών λιπών μετά από 1 γεύμα, χρησιμοποιώντας όμως περισσότερα από 1 ολόκληρο αυγό μετά την γυμναστική δεν είναι και η καλύτερη ιδέα.

Το γιαούρτι ίσως και να είναι η καλύτερη επιλογή για μετά την γυμναστική.

Ένα κουταλάκι του γλυκού φυστικοβούτυρο είναι εντάξει μετά από γυμναστική, αποφύγετε όμως πολλες κουταλιές. Αμέσως μετά την άσκηση το αίμα σας εκτρέπεται από το στομάχι, οπότε θα χρειαστεί περισσότερη δουλειά για να χωνέψετε τα βαριά λίπη όπως το φυστικοβούτυρο. Ποτέ μετά την γυμναστική

Πρέπει να αποφύγετε το λευκό ψωμί μετά από γυμναστική επειδή είναι πλούσιο σε εύπεπτους υδατάνθρακες δε σημαίνει ότι είναι και καλύτερο για εσάς. Καταναλώστε καλύτερα ψωμί ολικής αλέσεως. Ποτέ μετά την γυμναστική

Τα λαχανικά είναι πλούσια σε φυτικές ίνες ομως αφήστε τα για αργότερα και προτιμήστε τα λαχανικά ως συστατικά, όπως σε ένα πράσινο smoothie, μια ομελέτα ή ακόμη και σε σάντουιτς με ψωμί ολικής αλέσεως. Το σπανάκι και το λάχανο είναι καλές επιλογές λόγω της υψηλής περιεκτικότητας σε θρεπτικά συστατικά.

Το κακό εδώ είναι ότι μετά από γυμναστική είμαστε πάντα κουρασμένοι και η μυρωδιά της πίτσας είναι πάντα δελεαστική. Ποτέ μετά την γυμναστική. Για αυτό το λόγο έχετε πάντα μαζί σας μια μπάρα ενέργειας ώστε να διώξετε για λίγο την πείνα και να προσπεράσετε την πρόκληση.